Nu dog jag

Amen moget, nu gick mina gratis sms ut.. DOM SKULLE GÅ UT IMORGON JU! Snabel skiiiiiit. Kill me. Snopp. Jag överlever iiiiiiinte.. Shit asså.. Jag är typ ganska colt ibland. Mogen tjej. Eller inte. Men har helt slut pengar på mobilen så kan liksom inte ringa och be mamma fylla på den. Haha vilka stora problem jag har.. Stackars mig.

Överdriver jag lite kanske? Nej då. Är bara så här colt allmänt (:

Jag har såååååå tråkigt. Plugga går inte just nu.. attans..

Och Paradise hotel blev arg på mig, bilden bara stack iväg mitt i allt haha..

Svart bild var typ inge kul att se, typ rätt tråkigt faktiskt. Dumma program..

Okej, jag spårar med rader nu. Fail inlägg.

Okej, jag har ingen bild att lägga ut, SOM VANLIGT DÅ!...

Så den här knubb bilden på mig och fina bilden på Adam, är fin just nu

Heeeidå. Nu ska jag se Superhjältarna, sen ska jag sussa. Nattinatti ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0