Skallebang

Usch vad äckligt det här är. Har haft huvudvärk flera dagar i rad nu utan att det har gått bort. Har nog åkt på någon förkyldning eller nå eftersom det trycker vid tinnigen. Obehagligt är det i alla fall. Och så var man tillbaka till det här eviga gnällandet.. Men om jag ''lider'' av någonting, får bloggen också ''lida''. Hej ego tjejen här!

Ska nog gå och ta ett bad sen gå och lägga mig. Imorgon är det Fredag igen, den här veckan har gått så himla snabbt alltså! Nyss var det Söndag kväll och jag gnällde över en vecka med skola. Fast det är helt lungt för mig, veckorna får mer än gärna gå snabbt. Inget emot mig. Om man har en dag man längtar till, då går tiden oftast snabbare. Som sagt, den här veckan gick jätte snabbt.. (: Jag är allt klok jag. En mycket vacker och begåvad tjej är jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0