Take a fall

Imorgon har vi typ vårat första prov, om man räknar bort matten. Matten går det typ inte att plugga på. Känns ovanligt att sitta och plugga, och jag sitter alltid och pluggar som tok kvällen innan. Lär mig bäst så, och kommer ihåg det bäst då också. Kanske inte är det bästa sättet att plugga på, men det brukar fungera.. Ordet plugga är väldigt fult.

Okej jag ljög, jag sitter inte alls och pluggar som en tok. Läkemedels lära är ganska lätt, eftersom att allt sånt är så vanligt. Det är mer dom svåra orden som är jobbiga. BLA BLA BLA. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå och sova. Har sagt det förr och säger det igen - Jag älskar min säng ♥ Och jag älskar att sova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0