Retard

Haha, vilket jäkla tjat det är om Erik i den här torr torris bloggen..
Jag är en torris, jag har en riktigt torr blogg, där ingår torra inlägg också
På tal om torrt, eller, aa, tänkte bara ta tillbaka mitt hata- snö-inlägg, hehe
Tog en promenad hem, och fan vad härligt det var! Underbart härligt (:
Har ju hunnit bli lite kallare nu så slasket har frusit, hatar slask.. Så slaskigt
Egentligen gillar jag vintern, är bara lite töntig och gnäller för mycket tror jag?
Okej kylan är ju det värsta med vintern, och att man inte kan gena lika lätt..
Men annars är vintern en väldigt mysig årstid, jag gillar när det är mörkt (:
Oj, från Erik till snö? Och nu till att börja skriva en novell till Svenskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0