The world's greatest

Så underbart skönt med helg äntligen! Njötning. Min dag har varit lika intressant som alla andra dagar av mitt roliga liv. Började med att jag, mot hela min jävla vilja, klev upp ur min varma säng och for till skolan. Efter skolan gick jag och Fiffi och tränade, böffar. For hem och åt mat efter det, gött med mat. Sen for vi på hockey med Ida och Emma, sjukt spännande match! Sen hit och dit igen, for vi till mig och sjöng högt och vackert på singstare, eller snarare skrek högt och fult. Hörligt! När vi blev trött på det for vi till William, där var min snögging och lilla Martin också var (: Så där perfekt och mysig fredag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0