Äggrörakladdkaka

Ikväll har jag lärt mig att nästa gång jag bakar med Erik ska jag läsa receptet. Lyckades misslyckas med två kladdkakor på raken idag. Med den första råka vi steka äggen i smöret.. Och med den andra glömde vi mjölet.. Men slutade med att det blev glass och kladdkaka smet, haha. Gott det också (: Men men. Sitter och väntar på att mitt hår ska torka. Är väldigt trött, så sovmorgonen imorgon sitter ganska fint. Förstår ni hur coolt, jag fyller 16 år på Fredag! Fast känner mig redan som 16 för att alla andra fyllde det för flera månader sen.. Aya, men tror det kommer bli en kanon födelsedag! (: HEJDÅÅÅÅÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Skulle du våga göra de som de tjejerna gör i videon i mitt inlägg?



Dvs hoppa ut i floden av victoriafallen och sedan befinna sig på kanten av vattenfallet! :O

2010-09-02 @ 11:38:56
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0