Helt tjorvigt inlägg som vanligt, c00lt!

Ibland gillar jag mitt hår utav några anledningar. Jag får nästan aldrig ut växt som syns, och mitt hår är ganska glansigt av sig. Det är ganska skönt att inte behöva bry sig i sånt. Förr färgade jag håret hela tiden, för att jag visste inte vilken färg jag ville ha. Kom sen på att jag jag passade bäst i mörkt. Färgade inte håret på typ 8 månader, sen förra sommaren kom jag på att bli blond.. Dåligt val, mitt hår blev helt förstört. Det gick av och blev väldigt kort och slitet. Så förra hösten färgade jag mörkt igen, färgade det inte på ett halv år typ, färgade lite slingor i somras och fick ganska solblekt hår. Nu har jag färga bort slingorna och har en ganska ljus brun färg. Om några veckor följer jag min tradition och färgar mörkt! Ska bli skönt, trivs egentligen bäst i mörkt hår. Har ingenaning vad meningen med det här var egentligen, jag har bara ingenting att göra (: IMORGON BLIR DET KINA MED MASSA SÖTA! Mys!



Perfekt tillfälle för ego bilder!! jag är så snygg ♥


Kommentarer
Postat av: PIFFIFIFFIFÅGEL

Du får ju såklart också vara med! Eller.. Vare så du mena? :D



KINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-09-02 @ 22:44:13
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0