Bara för att liksom

Nu tänker jag inte skriva att jag äntligen är frisk, för då kommer jag bli sjuk igen. Men nu är jag iallafall bättre, jag kan stå, jag kan gå och jag har äntligen mat lust igen! Febern är borta och hostan är bättre men inte bra. Börjar se ljuset i tunneln nu. Haha.

Nu är jag dö less på att ligga/sitta i den här jäkla sängen. Nu vill jag fara och äta på Max och äta något annat än glass och mandariner, jag vill fara och sola, jag är också skit sugen på att fara till Luleå och shoppa, jag vill umgåsas med mina vänner, jag vill ta en cykel tur bara för att. Dock har jag inga pengar, inga vänner och tyvärr ska man ju ta det lugnt 1 eller 2 dagar efter febern har gått ner, hur värdelöst är inte detta liv alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0