Dumma mig

Jag har verkligen världen bästaste vänner. Ni är helt otroligt bra. Fan vad ni gör mig glad ♥

Har haft en väldigt skum, fruktansvärt rolig och sorlig kväll. Vi har just nu fin besök här i lilla hålan Boden av Oskar, man märker när han är här hur tomt det är utan honom egentligen. Har pratat, kramat, lipa lite grann med Elina för första gången på väldigt länge. Har haft det jobbigaste telefon samtalet på väldigt länge. Har varit hos Linn men världens härligaste och finaste människor. Kort sagt - en skum, fruktansvärt rolig och sorlig kväll.

Jag hade egentligen tänkt att ha film kväll med mig själv ikväll eftersom Erik är på cup. Hade hyrt filmen Dumma mig som alla säger är jätte bra, men han inte se den innan jag lämnade huset. Så ska ta och slå igång den nu och sen bara lägga mig och snarka och njuta av lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0