En söndag

Ingenting har fungerat idag för mig. Min cykel vill inte växla, mitt knä är på semester, the sims spelet fungerar inte att spela, det går inte att se bigbrother, dörren attackerade min fot och sist men fan inte minst alltså - när jag Erik och Linnea for till Max för att jag var dö sugen på ett minimål, möts vi av den roliga informationen om att grillen är trasig så dom har inga hamburgare att servera. Det var ju så där lagomt roligt när man var jätte sugen på en hamburgare och hade tagit sig hela vägen dit..

Så fick ta någonting jag inte ens var sugen på, för att vi ändå inte kunde ta oss hem på en timme. Fast vi hade lite tur och mötte Emma och Micke på Ica senare, så vi fick skjuts.

Inser verkligen vilket roligt liv jag har egentligen. Varför sitter jag och skriver vad jag gör egentligen. Så meningslöst egentligen. Okej tjorvigt inlägg egentligen? Sammanhängande text och allt. Nu blev jag jätte trött på den här bloggen haha..

Imorgon är jag ledig. På Torsdag ska jag kanske följa med Erik och hans familj till fjällen, gud vad roligt! Var flera år sedan jag var i fjällen. Kim var typ bebis då? Alltså väldigt länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0