Ett tidigt godnatt

Hejsan. Imorgon är det min sista praktik dag, jag har verkligen haft 4 intressanta veckor inom hemtjänsten. Det har faktiskt varit väldigt rolig, vilket jag inte trodde. Min handledare har varit och är kanon bra. Och framför allt har jag lärt mig väldigt mycket. Känner nu att jag lugnt hade tagit jobb just i hemtjänsten om jag fick chansen. Så kul har jag haft!

Nåja. Imorgon åker jag som sagt till fjällen, ska bli så kul! När jag kom hem tidigare idag var mina ända planer att börja packa och plocka fram allt så jag inte glömmer någonting. Men såklart somnade jag och har sovit hela kvällen. Det är dö jobbigt att börja 7 ju haha.. Nu har jag vaknat till liv och har precis duscha, är fortfarande trött så säger godnatt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0