Glad påskis

Jag sitter här i Eriks soffa, en påskig dag som denna, och ser 4 nördar sitta och spela vid bordet inte så långt ifrån. Själv sitter jag och dricker min cola och spelar The Sims. Frågan är ju egentligen vad fan jag gör här, på ett kill lan? Där dom är för upptagna i spelandet så dom hinner knappt prata med mig. David slänger en kommentar då och då om det går bra i The Sims, när jag berättar hur det går har han redan glömt bort vad han frågade.

Dessutom hjärn tvättar spelet dom. Erik var helt skum inatt. Han pratade massa konstiga saker i sömnen och mitt i allt satte han sig upp och skrek: DE GÅR INTE! De gååååår inte! Sen la han sig ner och mumlade på hur länge som hellst. Nörd. Äh, glad påsk på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0