Irriterande irritation

Varför gick det inte att logga in igår på bloggen? Var jätte irriterande när jag var på värsta skriv humöret, om det gick att logga in hade jag typ skrivit 5 inlägg. Blev så irriterad att jag hade tankar på att avsluta min blogg, haha. Älskar pms humör ♥ Konstigt hur irriterad och arg man kan bli på små saker. Eller egentligen ganska löjligt, väldigt löjligt.

Ikväll har jag varit och kollar på Estet konserten med Fiffi & Frida, det var en väldigt bra konsert med mycket gås hud. Nu är jag tillbaka på min plats i sängen, som jag snart ska lämna. Måste gå och packa väskan inför badet imorgon på gympan, Helena jag dödar dig om du kör ett jobbigt bad pass, jag svär! Och så måste jag gå på toan och sen duscha. Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha jag hoppas du kommer på min begravning iaf ;)

2011-04-12 @ 21:51:01
Postat av: Vikkan

DU SKA DÖÖÖÖ! Tänk på att våran klass är väldigt o-sportig, och behöver verkligen inte röra på oss lite extra............

2011-04-12 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0