Trötter

Shiiiiiiit vad trött jag var när jag kom hem från en runda på stan och skolan. Köpte ett par svarta jeans, då var det gjort, ännu ett till plagg som alla andra! Var egentligen planerat bad/fika på stan nu på kvällen men ingenting av det blev av, så jag la mig i sängen för att vila ögonen. Bull shit, vakna nu upp 2 timmar senare. Ser nu att hela rummet är fullt med kläder, jag har stökigt? Det händer inte ofta. Usch vad jobbigt att städa.

Även fast det inte låter som det så är jag faktiskt på jätte bra humör, och har varit det hela dagen. Hur skönt är det inte med sådana dagar. Allt bara flyter på liksom, som en surfare på en våg. Nåja, ska ta och städa upp i rummet, duscha och sen se Big Brother (som suger nu mera utan Roddan..) pusspussipusspussi!

Ett litet barn som igår lärde sig hur en cam fungerar. Noob :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0