Tråkigaste dagen ever

Haha vad arg jag var när jag vaknade imorse. Bli sjuk på lov suger. Nu efter en hel dag i sängen är jag nästan frisk! Mamma sa just det att både jag och Kim blir väldigt fort friska när vi vilar. Hade nästan 40 graders feber igår på kvällen och nu är jag näääästan feber fri :) Har dock blivit tok förkyld men det kan jag leva med.

Har legat och kollat på massa webb tv program som tidsfördrift. Fått både ett pack med cola och twister. Hängt tvätt och bytt sängkläder, dock i slow motion på grund utav låg energi i kropps batteriet. Varit extremt uttråkad. Hostat och tyckt välldigt synd om mig själv. Länge sedan jag hade så här roligt.. Nåja, nu ska jag ta och sova och hoppas jag blir ännu friskare imorgon. Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0