Boring

Den här dagen har varit så sjukt händelselös. Har bara legat i sängen hela dagen efter Erik for och kollat på Paradise Hotel, som jag nu tyvärr har sätt klart. Funderar på att skriva vem som vann hela skiten, bara för att jag vet. Men nej det kan jag inte göra, hade ju varit taskigt. Men fortfarande väldigt roligt, typ. Eller kanske inte ändå..

Herre min gud vad tråkigt jag har. Är verkligen rastlös. Nästan så att det ska bli skönt med skola imorgon, bara för att då har man lite mer att göra än att bara ligga i sängen i alla fall. Det där lär jag ta tillbaka direkt imorgon när alarmet ringer. Eller nej på Tisdag morgon, för morgonen dagen ser jag framemot. Ska tillbaka till kiropraktikern och efter det ska vi fara och köpa mobilen! Alltså mobilen jag längtar till, inte resten. Kiropraktikern gör bara ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0