Den ljusa sanningen

Jag förstår verkligen inte hur dom som blir snygg på bilder lyckas. Speciellt inte när man tar cam bilder. Jag lyckas inte, hur mycket jag än försöker, hur mycket jag än posar och leker skit snygg slutar alltid alla bilder så här. Fast värre, vissa står jag upp och ned på, vissa har jag fingret i näsan. Mamma, varför blev jag så onormal och inte fotogenisk?..

Har precis duschat i alla fall, och ska snart tillbaka till Erik (och se O.C). Imorgon ska jag föreställa någonting som är utklätt. Problem 1. Jag har ingen fantasi. Problem 2. Jag har ingen fantasi! Gah! Vad ska jag föreställa.. En nörd? En giraff? En påsk kärring på sommaren? Hur klär man ut sig?! Jag är en torr människa.. För torr. Torrboll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0