Fredag

Linnea gnäller på att jag ska blogga. Okej då, för din skull mini unge! Men tyvärr pratar du för mycket med mig just nu så det går inte så bra att blogga, håll trutten så jag kan blogga så du har något att göra ikväll i alla fall ;) Mina bullar blev ju skit goda också, ät bara inte upp alla sen när jag sticker, puss :)

Hej på er också. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ska jag ta några helt obegripliga och onödiga meningar om vad jag har gjort idag? Okej visst! Vi vaknade, åt frukost och slog på O.C. For in till stan med Mamma och fick mig en kofta och ett par nya gympa skor, skit sköna älskar dom verkligen! Sen for jag hem, åkte direkt med Linnea och Morbror och kollade på handboll. Och nu dom senaste timmarna har jag städat och bakat bullar. Nu är allt klart så ska packa väskan och börja gå mot Erik. Helt onödigt inlägg till er underhållning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0