Hold the line

Jag känner mig helt off. Jag har typ tappat min förmåga att prata. Det är ju jätte kul, eller något sådant. Vädret bidrar till en väldigt bitter stämning mellan mig själv.. Och mig själv. Vem annars liksom, är ju själv. Jag får skylla mig själv att jag är så förbannat seg.

Idag har jag hur som helst varit hos tandläkaren, som faktiskt för en gångs skull gav mig beröm, hör och häpnar. Sen for jag och tränade. När jag kom hem var jag dum nog och lade mig i sängen och somnade, i två timmar. Hur ska jag kunna sova ikväll då? Hur har du tänkt dig detta Viktoria? Ja, jag vet inte. Så farligt kanske det inte var. Äh det går inte att få ett någorlunda bra inlägg, jag är inte på blogg humör. Ska hoppa in i duschen och sen fara till Erik när hans träning slutar. Bög hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0