Lite tjorvigt natt inlägg

Vill bara springa fram till var och en och berätta hur mycket jag gillar er. Berätta att jag kanske inte alltid är världens bästa vän men att jag ändå bryr mig så himla mycket även fast det kanske inte alltid märks. Att jag tänker på var och en flera gånger om dagen. Att jag gillar er som ni är, att ni är världens bästa människor, och att jag är så fruktansvärt glad över att ha er i mitt liv. Jag säger det alldeles för sällan, ni är underbarast och dom bästa vännerna man kan ha. Jag gillar er, eller nej jag älskar er! Så bra är ni :)

Ehm.. Ja, här sitter jag lite övertrött och alldeles för känslig men samtidigt väldigt glad. Och väldigt väldigt trött. När jag kom hem från Stepin var jag helt död, jag orkade inte ens gå på toa när jag hamnade i sängen. Bestämde mig för att ligga kvar i sängen resten av kvällen. Men Erik fick mig att fara till honom ett tag i alla fall. Min älskade finaste plutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0