Mitt charmtroll

Idag har jag och Erik varit tillsammans i två år! Hade kunna göra ett super långt och fint inlägg om hur mycket jag gillar dig, men det orkar jag inte. Du vet redan att du är absolut bäst och att jag älskar dig, det nöjer jag mig med :) Vi har hur som helst varit och ätit på Ming ikväll för att ''fira'' det lite. Jätte mysigt var det och framför allt gott.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Varför skriver man alltid hoppa in i duschen, låter ju jätte korkat nu när jag börjar tänka på det? Typ som nu ska jag hoppa in i väggen. Ja men i alla fall.. Sen ska jag cykla till Erik och vänta tills han slutar träningen.

Imorgon har OP programmet 3 kamp med/mot varandra, vinstvittring till OP10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0