Orden bara flödar

Ikväll har jag varit på estet konsert, gud vad jag älskar konserter! Helt kanon bra. Allt hår på kroppen bara reser sig hela tiden. Jag är absolut inte avundsjuk på alla som kan sjunga fint, min kråk röst har sin charm den också ju. Och den får också håret att resa sig, av grym tondöv-het. Så ni dom kan sjunga, släng er i väggen jag är en new born stjärna!

Jag är en aning hyper just nu. Det har jag varit sen vi kom ut ur skolan. Ganska konstigt, jag som aldrig annars har energi. Jag är så energi fylld så jag skriver alldeles för snabbt på tangentbordet så jag måste sudda alla ord minst åtta gånger, om inte nio gånger. Jag andas ut och in, men börjar bara tok garva åt mig själv, löjligt. Det är förbaskat kul att blogga när man är hyper, orden bara flödar ut ur hjärn-kontoret.

Snart slutar Erik Pung sin träning. Då ska jag GÅ dit. Min cykel står tyvärr redan på deras gård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0