Så typiskt

Såklart hade dom ju inte mobilen på lager i butiken.. Attans, jag som verkligen hade sett framemot den här dagen haha. Men vi har i alla fall beställt den nu så förhoppningsvis kommer den på Onsdag. Men med min tur lär väl postbilen bli kapade av pirater på torra land så den kommer nästa år istället. Hade inte förvånat mig ett dugg faktiskt.

Annars har jag blivit väldigt mörbultad igen, just nu är jag så öm så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Fick tyvärr en ny tid om några veckor igen, hjälp mig. Tror varenda kota och muskel knut har blivit plågade idag. Efter vi var klar där for vi till Storheden, inhandlade min vanliga favorit parfym från Rusta. 39 kronor! Tror det där blir min femte eller sjätte flaska av samma parfym, så mycket gillar jag den! Nu ska jag ta och sova, gud vad skönt.


Stolt faster till den här söta troll ungen, vill verkligen till Spanien och träffa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0