Take me as you found me

Idag känner jag att jag har vaknat på fel sida. Är på världens sämsta humör. Kul, nej, åh.. Tänkte typ somna om och vakna på rätt sida. Det hade varit något! Ja. Men, nu är Luleå Kalaset helgen slut. Den har varit himla bra. Gårdagen var dock ganska seg, sprang mest runt överallt och letade efter alla bort sprungna vänner. Men det hade väl också sin charm kan man väl säga. Jag och Munk teamde som fullt nyktra ungdommar. Tummen upp till oss?

Helgens bästa var nog ändå när vi stod där mitt i smeten när Håkan uppträde. Dansade helt i otakt som jag alltid gör och inte kunde mer än en mening av alla hans låtar. Det var helt galet bra, jag har egentligen ingenaning varför det var så bra. Men det kändes bara jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0