Torsdag

Eftersom det inte går att göra speciellt mycket nu när regnet har tagit över vår stad, så är jag fast klistrad framför O.C med Erik. Ja, jag hittade den andra säsongen under deras tv, gissa om jag blev glad! Erik suckade åt det dock, men ändå så fortsätter han se det med mig när jag till och med nästan ber han att gå så jag kan gråta ifred. Haha.

Ikväll är det hockey! Fasen vad roligt, hockey är ju hundra gånger bättre än fotboll! Okej en träningsmatch med J18 i Boden kanske inte är så där jätte speciellt.. Inte alls speciellt när jag tänker efter. Men det är hockey i alla fall! Utropstecken!


Kommentarer
Postat av: Emma W

Va bra att boxarna kommer till användning annars står dom bara där och dammar :) OC is the shit!

2011-08-19 @ 12:11:19
URL: http://www.twofloorsup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0