Trött

God nattans alla 20 människor som läser min gigantiska blogg! Måste väl ha minst läsare i hela stora Boden haha.. Fast och andra sidan vill jag egentligen inte att så många ska läsa ju? Liksom varför ska dom jag inte alls känner läsa om mitt tråkiga liv för. Det ända som står i den här bloggen är ju Erik. Åh, jag som lovade mig själv att inte skriva Erik i varje inlägg för det är bara tjatigt. Är väl besatt, eller någonting sådant. Yadayadayada...

Idag har jag hur som helst hunnit med mycket, nästan. Vaknat upp och blivit lämnad för en is plan, som vanligt. Varit en sväng på stan med Linn, även ätit på Oregano med hon och Mamma. Sedan klätt ut mig till någon som skulle föreställa en indian men som blev en blandning av någonting, för att sen bege mig mot maskerad fest. Haft en väldigt trevlig kväll! NU ska jag äntligen få sova. Som jag har längtat sen jag klev upp på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0