Snea brillor

Jag har insett att min senaste puss/kyss: den var väl en av alla andra pussar
Jag har insett att: man alltid ska ge det en chans i alla fall
Jag har lärt mig: att jag inte kan komma på något visdoms ord till alla punkterna haha..
Jag lyssnar på: Simpel Plans nya albums just nu, dom har gjort de igen! Smälter!
Jag pratar: inte speciellt mycket, utom när jag är hyper
Jag tycker om: allt som är gott, mina super vänner, pojkvän och familj!
Jag avskyr när folk: tror dom kan allt och alltid ska ha rätt och säga emot, blä
Min första bästavän heter: Feeeelicia!
Kärlek är: fruktansvärt läskigt, obehagligt, skrämmande, jobbigt och helt underbart
Bästa tiden i mitt liv var: återkommer med svar när jag är kring 90 år :)
När jag borstar tänderna: får jag nästan alltid hicka efteråt..
När jag lagar mat: blir det oftast pasta haha, jag kan inte laga mat
Jag tänder på: självsäkerhet, intelligens och charm :)
Jag är rädd för: nästan allt, är livrädd att bli sårad
Den bästa känslan är: när livet är på topp!
Jag är bäst på: att klaga
Jag är sämst på: ignorera saker jag inte borde tänka på
Om jag var ett djur skulle jag vara: en giraff
Jag kommer alltid att vara: avundsjuk av mig
Det finaste som finns är: en varm kram på morgonen och en illa luktande puss :)
I sommar: har det väl varit ganska bra väder, antar jag, haha vad ska jag skriva?!
Sist jag verkligen grät var: för ett litet tag sen, ja jag är skit mesig
Jag kan: inte komma på någonting speciellt jag kan
Jag kan inte: skriva samma sak här, nä, rackarns..
När jag vill tänka går jag: ut eller lägger mig i sängen och bölar i kudden
Min mobiltelefon är: jobbig
När jag vaknar på morgonen: ligger jag kvar minst en timme, undantag när skolan är då..
Innan jag går och lägger mej: bäddar jag sängen och städar rummet
Just nu tänker jag på: hur det ska gå och sova själv ikväll, var väl 2 veckor sen sist
Bebisar är: väldigt söta men väldigt jobbiga, hoppas min bebis blir jätte o jobbig :) som mig!
Idag har jag: varit med Erik, tränat och haft jätte tråkigt resten av dagen
Ikväll ska jag: sova snart, fast först se lite Danska Paradise Hotel, helt fast
Imorgon kommer jag: kanske besöka Alder om vädret tillåter det, as kalas
Jag vill verkligen: inte sova själv inatt! haha, åh, hjälp mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0