Annonserar ut en plats i min säng

Jissus, är på världens skriva humör. Men jag har ingenting speciellt att skriva om. Åtminstone ingenting viktigt. Åtminstone ingenting som spelar någon roll för er.

Men, om en vecka åker Erik till Thailand och är borta i 3 veckor ungefär. Så jag söker en sov partner under dom dagarna, för jag vill inte sova själv här i vinter kylan. Helst ska det vara av det kvinnliga könet, dels för lite variation och för att andra killar intresserar mig inte. Tag gärna med film, popcorn och godis. Välkommen du som är frivillig! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du va så stark när din vän har gått bort? :/ såg på minnes stunden när du krama fiffi, såg ut som att du kämpade väldigt mycket att hålla tillbaka tårarna

2011-12-20 @ 20:34:46
Postat av: tina

jag är intresserad i din annons! :)

2011-12-22 @ 13:47:58
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0