Last last day

Hej. Hejsan. Hallå.

Äh, vet inte hur jag ska börja. Hej hur har er dag varit? Inte för att jag egentligen bryr mig, orkar inte glädjas åt det om ni haft en bra dag och om ni haft en dålig dag, ja dom dagarna existerar också. Inte alls för att vara elak, plockar bara fram den egoistiska sidan av mig. Jag är ur usel på att hantera mitt humör när jag blir ledsen, blir bara arg och bitter som en riktigt bitter kärring. Vill stoppa Erik i ett direkt flyg till utanför min dörr, sova själv är värdelöst. Älskling, hur löjligt det än låter, så fungerar jag inte riktigt som jag ska utan dig. Koko. Det är inte ett dugg synd om mig även fast jag försöker göra så att det låter som det. Snälla, sluta läs redan i början vid Hej, bara meningslöst och lagomt bittert.

By the way, klart jag bryr mig om eran dag. Inte just nu bara. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0