Strålande

Är på helt fantastiskt strålande bra humör just nu. Hela den här dagen har varit mycket mer bra än bra! Så ikväll kommer jag somna med ett leende, inte kanske på läpparna, men i huvudet. Man kanske inte sover med läpparna upp till kinderna. Jag låter jätte löjlig just nu, men vissa gånger uppskattar jag mindre saker så himla mycket. Och det är väl väldigt bra? Klart det är. Ja visst är de det! *Man blir som man umgås med.. ;)*

Nu ska jag hoppa försiktigt in i duschen, tvätta mitt extremt smutsiga hår som jag bara vill spy på. Sen se ett eller två avsnitt av One tree hill, och sedan sova gott. Jobbar 8-17 imorgon. Haha vad spännande jag är som inte säger varför jag är så glad. Ni får inte veta, för jag orkar inte skriva allt. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0