Tisdag

Nu har jag bara imorgon och i övermorgon kvar av praktiken. Klart det ska bli skönt att ha det bort gjort och slippa att börja 7 vissa morgonar och så vidare, men jag kommer sakna stället. Helt klart. Trivs väldigt bra där! Fast och andra sidan trivs jag mycket bättre hemma i sängen på morgonen haha. Tur det är lov om en vecka.

När jag slutade idag gick jag på stan och köpte lite julklappar. Har dom flesta färdiga nu, eller är lite osäker på vad jag egentligen ska köpa till Erik. Men det löser sig. Däremot vet jag inte vad jag ska köpa till min 11:åriga lillebror?! Han är skit svår. Tänker inte köpa något spel eller så.. Måste klura vidare på det där. Nu ska jag ut och skotta stigen, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0