We all want love

Idag var sista dagen på praktiken, så skönt att den är slut nu. Var riktigt motvilligt att stiga upp ur min varma säng när alarmet ringde efter sex idag. Sova är nog det jag tänker på mest under dagarna haha. Nåja, fick sluta efter lunchen så då for jag hem. Sov ett tag, åt ett tag och for sedan och tränade ett tag. Har fått så himla ont i axlarna och nacken under dom här veckorna för att jag tränat så sällan.

På ett tag ska jag fara och se hockey med Filip. Och efter det får jag äntligen vara med Erik igen, jippi. Båda är lediga imorgon och det gör ju saken bara ännu bättre. Kanon bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en liten fråga, vilken är din favosit färg? =)

2011-12-15 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0