Brandy och Herr Morris

Hejsan. Äntligen Fredag igen, tjoho! Jag for och tränade efter middagen och sen gick jag och Linnea på stan ett litet tag efter hon hade klippt sig. Eller ja, gick på stan och gick på stan, vi gick på Coop, haha. Allt annat hade stängt. Fast jag var en sväng in på H&M innan dom stängde och fynda en peeling för 20 kronor! Den luktade gott.

Nu är vi hemma igen, slagit oss ner på våra vanliga ställen (dvs sängen och soffan) och sms med varandra. Trots att jag egentligen bara behöver resa mig från sängen och gå två steg för att se henne.. Men det är för jobbigt! Tyvärr måste jag trotsa jobbigheten och gå till duschen och ta en skön dusch, och andvända peelingen!

Senare ska jag umgåsas med mina fina vänner och pojkis hos Petrus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0