Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag älskar godis. Eller okej, jag älskar allt som är onyttigt.
2. Jag har tappat min personlighet för länge sen, vet knappt vem jag är längre.
3. Gruvar mig över små som stora saker - hela jävla tiden.
4. Jag hade ett löfte om att inte köpa coca cola i fiket, fram till lovet. Jag bröt det efter 4 skoldagar. Coca cola är svårt att leva utan. (Som sagt, älskar allt onyttigt..)
5. Otroligt nog tränar jag 3-4 gånger i veckan nu mera. Jag trodde jag var för lat för det. Synd bara att jag kombinerar min träning med för mycket socker.
6. Jag tål inte när vuxna män säger åt mig att göra saker. Jag blir gråt färdig om det händer. Mamma tror det har och göra med pappa. När mammas gubbe Nisse sa åt mig att städa när jag var mindre slängde jag ur mig: Du är inte min pappa. Så kan mycket väl vara det.
7. Jag tror inte på det övernaturliga. Jag vill göra det, men jag kan inte tro på någonting jag inte har sätt själv. Jag vet däremot att pappa fortfarande är kvar och vakar över mig.
8. Jag är nog den gnälligaste människan man kan hitta. Jag gnäller utan att jag tänker på det.
9. Jag har alltid varit väldigt självständig av mig. Och tjurig. Var den där jobbiga lilla knubbiga ungen som alltid sa till mamma: kan själv! Hon fick alltid prata tvärtom språket med mig för att få mig att göra som hon ville. Hoppas min unge inte blir som mig haha..
10. Jag är en sucker för kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0