Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Jag vill träffa hur många som hellst. Mormor. Pappa. Mina bröder. Mina andra släktingar längre ner i landet. Många vänner som jag inte träffat på längre. Massa kändisar, mer eller mindre kända. Massa random personer bara för att liksom. And so on..



Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag har ingen speciell favorit årstid faktiskt. Tycker inte årstiderna spelar så stor roll. Även fast man gnäller på kylan, värmen, slasket, regnet, så ändrar det iallafall ingenting. Men jag gillar vintern för jag älskar att köra skoter och jag tycker mörker är mysigt. Våren för att vår känslorna är underbara, och värmen som kommer. Sommaren för alla sköna stunder ute. Hösten för jag älskar höstens färger, och så fyller jag ju år också hehe. 




Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål med livet är att kunna tänka tillbaka i gungstolen med ett par halv stickade tjocksockar ''Vilket underbart liv jag har haft. Jag är så lycklig och så nöjd med allting.'' Någoting i den stilen! Mina drömmar är ganska få. Har inga jätte speciella drömmar utom att bara leva ett bra liv. Okej, att bli frisör har alltid varit min dröm mer eller mindre.. Mina önskningar är väl det samma som dom andra, bara att få ett bra liv helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Vidarjenny

Great site! Lots of useful information!

2011-05-20 @ 09:46:17
URL: http://vidarjenny.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0