En vecka och en dag kvar till skolan!

Funderar på att gå till stepin och träna. Funderar annars på att gå till Ica och köpa något gott. Funderar också på att gå till Suntan och sola. Jag vill bara ut i det varma vädret! Problemet är att jag orkar inte träna just nu, jag har inga pengar till att köpa någonting på Ica, och jag har inga pengar till att sola. Dessutom har jag absolut ingenting att göra idag. Fuck life?



Jag är också sugen på att gå till stan och köpa t-shirten jag såg igår med den här tjejen på. Den var cool. Fast åter igen, jag har inga pengar... Dom kommer imorgon, marknaden är go, went, gone imorgon.. Min värld går under av mina problem!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Du kan ju alltid köpa en likadan som mig, hihihihihihihihihihihihihihihihihi

2011-02-27 @ 18:01:51
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0