Travelin' where the wind is blowing

Hej hej hallå. Här ligger jag och känner mig otroligt social och glad, men såklart är alla andra trötta. Lite typiskt. Jag tror jag är lite övertrött, min humor är sämre än vanligt och orden bara flyger ut på tangentbordet. Jag ska sova snart, men tänkte vara uppe ett tag till, har sovmorgon till 20 i 12 imorgon. Skönt att slippa Medicinsk grundkursen.

Efter jag kom hem från skolan for jag och åt i stan med Erik och William. Sen åkte jag och tränade. Träningsvärk är verkligen inte att leka med.. Pain in the muskler. Pain vad man är gör. Pain in the ass. På tal om ass, jag skulle skriva bad ass till Linn på fejjan, men kom aldrig på hur det stavas. Satt i 7 minuter och funderade på det. Var tvungen att Googla, men det hjälpte inte heller. Jag är trött! Eller bara allmänt seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0