Had your eyes wide open, why were they open?

Att bara sitta med musiken på högsta volym och sjunga med (stackars den som hör mig..) är så skönt. Musik är så jäkla skönt. Tänk en värld utan musik, det hade ju varit helt förfärligt! Jag gillar musik, man blir glad av det. Tja, beror väl på vilken musik och vilka låtar man lyssnar på. Om man lyssnar på rätt låtar med rätt humör är det as nice! Tackar också den som uppfann Spotify från djupet av mitt hjärta.

Jaaaa ni mina fina. Imorgon är det skola igen, gud vad roligt! Jag har längtat hela lovet efter morgon dagen. Ska bli så himla kul igen med tidiga morgonar, sluta sent och prov! Nja, jag är nog lika skol less som alla andra. Börjar ju bli ganska enformigt efter si så här 10 år. Om jag ska leka positiv ett tag nu, efter den här terminen så är det ju faktiskt sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0