Heartbreak warfare

Idag har jag varit en riktig sängpotatis. Skönt är det, men man blir så uttråkad efter ett tag. Måste nog skaffa mig nya boxar av någon serie, så man har någonting att göra när man inte har någonting att göra. Smart där! Problemet är bara av vilken serie?

Eftersom jag har så lite att göra, funderar jag på att följa hem till Vibbyn när mamma slutar och sno Kims dator och spela The Sims 3. Spelade det igår för första gången, även fast vi haft det i ett halv år? Men de var så jäkla kul! Mycket roligare än The Sims 2, fast båda har ju den där effekten att tiden bara springer iväg medans man spelar och man blir helt beroende. The sims är lätt det kuligaste spelet som finns hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0