Tjorvigt inlägg

Kom nyss hem från Erik. Blev så häääär glad när jag fick höra att jag kunde vara med han ikväll. Trodde att jag skulle få vänta till på Lördag på grund av träningar och allt sånt som tar tid. Men icke, tur det! Undrar hur många som egentligen bryr sig i det jag skriver? Någon medlidande person kanske? Äh det är väl smällar man får ta, att ingen bryr sig om dom fina och tidskrävande inläggen man skriver och lägger ner hela sin själ på!

Jag är på, tal om ingenting, jätte sugen på att tatuera mig. Jag har funderat länge på vad jag vill tatuera in, eftersom det kommer sitta där hela livet. Okej så länge har jag inte funderat, kom ganska snabbt på att jag vill ha ett kinesiskt tecken som står för Mamma. Vart jag vill ha den vet jag ännu inte.. Dock är det ju något år kvar innan jag tänker tatuera mig. Men i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0