Another, another sunny day

Hej! Japp, ännu en till solig dag. Den här dagen har känts så himla långt, vaknade redan klockan 9 av att det var så fruktansvärt varmt i rummet, kunde verkligen inte somna om. Har hela morgon solen i mitt rum.. Gick upp efter ett tag och lagade lunch, sen for jag och tränade. Åkte hem och duschade, och sedan cyklade vi iväg till ute badet idag igen.

Och nu ikväll har vi varit och sett Transformers. Den var lite så där tyckte jag.. Fick dels så himla ont av 3D så mitt huvud höll på att explodera. Efter filmen blev det en runda kring Boden Alive området, lite mat, lite häng, lite mys. När vi skulle cykla hem upptäckte jag att min cykel var stulen, men 5 minuter efter jag hade ringt mamma och sagt det ringde hon upp och sa att den var på väg mot Statiol, så det löste sig :) vilken tur jag har!




Jag, Erik, Sam, William och Emil tog en tur ute på vattnet! Romantiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0