Söndag

Idag försökte jag sova så länge jag kunde, för idag var det min sista sovmorgon. Imorgon börjar jag jobba, och det känns lite så där. Känns däremot som en barnlek att bara ha 3 veckor och få betalt, en annan sak med praktik i 4 veckor utan att få betalt haha. Men då är det ju så här, att när dom här 3 veckorna av jobb är klart, är det bara en månad kvar av sommarlovet, buhu..

Igår hade jag i alla fall en toppen kväll. Idag märkte jag att både min börs och min höft har fått lida. Fick för mig att göra en dunder tackling mot hopp borgen, flög en bra bit och landade på höften. Hade ju inte tid att känna efter då om det gjorde ont eller inte. Men nu har jag tid, och fan vad ont det gör.

IMORGON KOMMER FIFFI HEM! Tjoho :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0