Always look on the bright side of life

Sitter här i soffan, kollar på ett värdelöst program på TV:n och tycker synd om mig själv och känner mig hatisk mot livet. Finns ingenting att göra. Var tänkt att vi skulle till badet tidigare idag, men det blev inte av. Ville då istället ha en mys kväll med Erik, men såklart hade han fotbolls match just ikväll. Tänkte då fara hem till Vibbyn, men självklart höll Nisse på att laga bilen och jag har slut bensin i mopeden. Sluta vara så emot mig livet.. Haha.

Har då istället underhållit mig själv med att kolla på utomlands resor, kollat på en ny mobil, försökt sova vilket jag misslyckades med, tänkte tanken att baka men hade inte alla ingredienser, tröst ätit allt jag har hittat och till sist tjurat över vädret. Kom nyss på att jag helt och hållet har glömt bort att äta middag. Mat < godis/chips/kakor

Men nu så är Fiffi på väg hit tror jag, tjeho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0