Hey you

Efter jag hade stampat med höger benet några gånger i backen var gräset äntligen färdigt klippt. Fattar inte hur en gräsklipparen kan vara emot mig så himla mycket.. Fick mitt vanliga ryck och började städa huset, vilket liv jag har. Man skulle nästan kunna tro att jag är 40 år.

Hoppade sen in i duschen och så kom Erik. Vi lagade tacos till middag, så gott, men så mat koma efteråt. Vilket ledde till att vi inte orkade fara ut, så for och hyrde film istället och spenderade tiden med varandra själva för en gångs skull. Det var verkligen svårt att blogga medan man halvt kollar på tv? Distraherande.. Nu ska jag iallafall slå på Danska Paradise Hotel och sen sova. Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0