Jag vill ju va som du, gå som du

Imorgon tänker jag sova, sova och sova ännu mer. Så jag hoppas att det är dåligt väder ute så jag kan sova med gott samvete. För efter den här Ikea/alla affärer runt om dagen är jag helt slut. Och det där med att kliva upp tidigt för att fara iväg är ju bara bajs. Var sten död imorse. Ska njuta hela sommaren (minus sommarjobbs veckorna då) med att sova.

Sen jag kom hem har jag varit med Erik. Vi tog en film kväll istället för en ute kväll med vänner. Hade somnat cyklande på cykeln om vi hade farit någonstans. Så att se filmen The Town, som för övrigt var jätte bra faktiskt, var ganska skönt. Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0