Mina fötter har ont

Hej! Idag har vi som sagt varit och jobba i Luleå, på Rix fm festivalen/ flygdagen. Har aldrig varit med om sådan stress och kaos. Men det har iallafall gått bra trots brist av personal, tid och arga kunder. I slutet av dagen räknade dom ungefär på att det hade varit 45 tusen inne på området under dagen. Tur som fasen att en lagom slant åker in på banken snart.

Kom hem kring halv 9 tiden, död, öm och väl doftande av hamburgare os. Tänkte ta mig ett långt och skönt bad och sen ta och mysa mig ner i sängen. Men istället kom David och Oskar hit. Vi har suttit och sett TV och haft värsta deep talken haha. Mesar. Nu ska jag äntligen få sova! Är överlycklig över att inte ha sommar jobb imorgon. Halleluja. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0