Sen sen sen

Hej. Idag har jag mått lite så där, illamående, trött och huvudvärk. Har iallafall fått reda på att det är järn brist i kroppen som har orsakat min hängiga humör senaste månaden. Nu ska det käkas järn tabletter och bli pigg som en lärka! Hoppas dom har någon verkan på positivt tänkande också..

Vid lunch så for jag med familjen och käkade på Panelen, och sen blev det en sväng på stan också. Efter det kom jag hem och somnade en stund, for sen iväg till Ica med Fiffi. Hon agerade kock idag och gjorde världens godaste fisk någonting middag :) namnamnam! Sen avslutade jag min kväll med Erik. Nu är jag hemma och väldigt trött. Ska plocka ihop lite i rummet, duscha, och sen krypa ner under täcket och se Paradise Hotel. Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0