Sommarlov

Det är ganska kul när man kommer på sig själv sitta och svära och mordhota en mygga på toan. Mitt hat till myggen är stort, jag tycker dom är grymt fula och äckliga och låter som en skuren åsna. Dessutom förstör dom mina vackra ben med med stora bölder av deras gift. Die mother fucker, die.. Hoppas alla miljoner av er dör NU.

Hej på er! Nu har ni missat 3 dagar av mitt intressanta liv, rackarns. Jag har hunnit ta igen mina två praktik dagar. Haft en hel mysig hel dag på Kvarnängen. Tagit första doppet på/i Alder. Cyklat en massa. Blivit både röd och brun utav solen. Och nyss kom jag hem från Frida, hon och Martin har klippt Davids hår. Blev jätte bra (hennes mamma är inte alls frisör och kunde inte alls rädda David i nöden när det var kris). Och nu ska jag ta och sova.

Och så var det sommarlov imorgon. Känns som det redan varit i 2 veckor.


Kommentarer
Postat av: fiffi

BLOGGA DÅ APSTJÄRT, OCH LÄGG UT BILDER FÖR DU SUGER :(((((((((((

2011-06-13 @ 02:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0