What goes around comes around

Kom nyss in efter en kvälls promenad med Emma. Mamma är på någon bolagsstämma eller vad det kallas så jag är hund vakt. Det är så himla skönt ute nu, skulle kunna gå en timme till. Synd bara att jag är alldeles för trött. Emma är också trött, hon ligger och snarkar (och dreglar såklart, världens dregligaste hund) här bredvid mig. Väldigt mysigt ändå.

Idag har jag och Kim spelat The Sims Medeltiden hela förmiddagen. Skit roligt spel, typ roligare än vanliga spelen, man får uppdrag att klara osv. Sen har jag varit iväg till Munk ett tag och sett fotboll med Erik, Emil och Johan. Och nu som sagt varit ute på promenad. Ska ta och hoppa in i duschen och sen lägga mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0