Bla bla bli blu bla

Ska snart bädda ner mig i sängen efter en väldigt slapp dag. Vet inte vad jag ska skriva, har alltid så himla mycket att skriva när jag loggar in här, men när jag väl börjar skriva försvinner allt jag hade tänkt skriva. Dessa jävla I-landsproblem alltså..

Känner mig glad, inte bara allmänt glad, utan glad över någonting roligt. En sån där händelse som typ ''gjorde min kväll''. Någonting som inte gör min kväll är att alla mina bilder är spridda i 2 olika datorer, som jag inte kan överföra till den här för att jag inte har någonting att föra över bilderna med. Suck.

Därför är det alltid kul att leka med webben när man har bild brist!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0